Klachten afhandeling
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een van onze producten of dienstverlening.
Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht zo spoedig mogelijk aan ons door te geven per mail naar info@aramhomeandgarden.nl
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons binnen 24 uur een antwoord.
Om te komen tot een snelle oplossing vragen wij het volgende:
-Komt een artikel kapot aan gooi het dan niet gelijk weg want onze zendingen zijn verzekerd.
-Mail ons een foto van het artikel dat kapot is en vermeldt in de mail ook het ordernummer.
-Bewaar het artikel nog 7 dagen want steekproefsgewijs vraagt de verzekering ook om artikelen retour te sturen.
Alleen beschadigde zendingen die volgens bovenstaand protocol per mail worden aangemeld nemen wij in behandeling.
Ook andere klachten proberen we zo goed mogelijk op te lossen en nemen we met spoed in behandeling.
Leidt dit niet tot een oplossing dan is het ook mogelijk om contact op te nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Aram Home and Garden Decorations bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).